Termeni de utilizare

REGLEMENTĂRI

Reglementări privind utilizarea magazinului online Mi-Home.ro

§ 1 Dispoziții introductive

  1. Magazinul online Mi-Home, disponibil la https://www.mi-home.ro, este proprietatea ROLV ONLINE SRL, cu sediul în Bulevardul MĂRĂŞTI, Nr. 47, Sectorul 1, Bucureşti,  Oficiul Registrului Comerţului sub nr. J40/21074/2022, cod unic de înregistrare nr.RO43302274.

§ 2 Definiții

  1. Cumpărător - orice entitate care face achiziții prin Magazinul online.
  2. Vânzător -ROLV ONLINE SRL, cu sediul în Bulevardul MĂRĂŞTI, Nr. 47, Sectorul 1, Bucureşti, Oficiul Registrului Comerţului sub nr. J40/21074/2022, cod unic de înregistrare nr.RO43302274.
  3. Antreprenor - o persoană fizică, persoană juridică și unitate organizațională care nu este o persoană juridică, a cărei lege separată conferă capacitatea juridică de a utiliza Magazinul.
  4. Magazin - un magazin online administrat de Vânzător la adresa de internet https://www.mi-home.ro.
  5. Contract la distanță - contract încheiat cu Cumpărătorul ca parte a unui sistem organizat de încheiere de contracte la distanță (ca parte a Magazinului), fără prezența fizică simultană a părților, cu utilizarea exclusivă a unuia sau mai multor mijloace de comunicare la distanță până la încheierea contractului.
  6. Reglementări - aceste reglementări ale magazinului.
  7. Comandă - declarația de intenție a Cumpărătorului transmisă prin intermediul Formularului de comandă și care vizează direct încheierea Acordului de vânzare a produselor sau a produselor cu Vânzătorul.
  8. Cont - marcat cu un nume individual (login) și o parolă furnizate de Cumpărător, un set de resurse în sistemul TIC al Vânzătorului, în care sunt colectate datele Cumpărătorului, inclusiv informații despre Comenzile plasate.
  9. Formular de înregistrare - un formular disponibil în Magazin care vă permite să creați un Cont.
  10. Formular de comandă - un formular interactiv disponibil în Magazin care vă permite să plasați o Comandă, în special prin adăugarea de Produse în Coș și definirea termenilor Contractului de vânzare, inclusiv modalitatea de livrare și plată.
  11. Coș de cumpărături - un element al software-ului Magazinului, în care sunt vizibile Produsele selectate pentru achiziție și este, de asemenea, posibil să se determine și să se modifice datele Comenzii, în special cantitatea de produse.
  12. Produs - un articol / serviciu mobil disponibil în Magazin care face obiectul Acordului de vânzare între Cumpărător și Vânzător.
  13. Acord de vânzare - un contract de vânzare a produselor încheiat sau încheiat între Cumpărător și Vânzător prin intermediul magazinului online. Acordul de vânzare înseamnă, de asemenea, - în funcție de caracteristicile Produsului - un contract pentru furnizarea de servicii și un contract pentru lucrări specifice.
  14. Consumator - o persoană fizică care face o achiziție în magazinul online care nu are legătură directă cu activitatea sa profesională sau profesională, în sensul Legii 193 din 2000 - Cod civil.
  15. Newsletter - un serviciu furnizat electronic de către Vânzător, care constă în a permite Cumpărătorilor interesați să primească automat cele mai importante informații legate de Magazinul online la adresa de e-mail / telefon furnizate.
  16. Programul de loialitate „Mi Coins” - un program derulat ca parte a Magazinului care permite Clientului să obțină puncte de loialitate „Mi Coins” conform regulilor stabilite în Regulamentele separate ale Programului de loialitate Mi Coins . Înscrierea în programul de loialitate are loc automat atunci când clientul creează un cont.

§ 3 Contactați magazinul

  1. Adresa vânzătorului: Bulevardul MĂRĂŞTI, Nr. 47, Sectorul 1, Bucureşti
  2. Adresa de e-mail a vânzătorului: shop@mi-home.ro
  3. Cumpărătorul poate comunica cu Vânzătorul utilizând adresa specificată prevăzută în acest paragraf.

§ 4 Cerințe tehnice

  1. Pentru a utiliza magazinul, inclusiv vizualizarea sortimentului magazinului și plasarea comenzilor pentru produse, este necesar să îndepliniți următoarele cerințe:
    1. având un dispozitiv final cu acces la Internet și un browser web,
    2. având un cont de e-mail activ (e-mail),
    3. cookie-uri activate.

§ 5 Informații generale

  1. Vânzătorul, în cea mai mare măsură permisă de lege, nu va fi răspunzător pentru orice perturbări, inclusiv întreruperi în funcționarea Magazinului, cauzate de forță majoră, acțiuni ilegale ale unor terți sau incompatibilitatea Magazinului online cu infrastructura tehnică a Cumpărătorului.
  2. Vizualizarea sortimentului magazinului nu necesită crearea unui cont. Plasarea comenzilor de către Cumpărător pentru Produse în sortimentul Magazinului este posibilă fie după crearea unui Cont în conformitate cu prevederile § 6 din Reglementări, fie prin furnizarea datelor personale și de adresă necesare care să permită finalizarea Comenzii fără crearea unui Cont.
  3. Prețurile date în magazin sunt date în lei și sunt prețuri brute (inclusiv TVA).
  4. Atunci când natura subiectului acordului nu permite, în mod rezonabil, să calculeze în avans prețul final (final), în magazin vor fi furnizate informații despre modul în care va fi calculat prețul, precum și taxele pentru transport, livrare, servicii poștale și alte costuri. în descrierea produsului.

§ 6 Crearea unui cont în magazin

  1. Pentru a crea un cont în magazin, trebuie să completați formularul de înregistrare. Este necesar să furnizați următoarele date:
    1. Nume;
    2. Prenume;
    3. Adresa de email;
  2. Crearea unui cont în magazin este gratuită.
  3. Conectarea la cont se face introducând datele de conectare și parola setate în formularul de înregistrare.
  4. Cumpărătorul poate oricând, fără a oferi un motiv și fără a suporta taxe, să șteargă Contul prin trimiterea unei cereri corespunzătoare Vânzătorului, în special prin e-mail sau în scris la adresele prevăzute la § 3.
  5. Stabilirea unui cont de către Cumpărător sau plasarea unei Comenzi de către acesta înseamnă că Cumpărătorul a citit Regulamentul și a acceptat prevederile acestuia.

§ 7 Regulile de depunere a comenzilor

  1. Pentru a plasa o comandă, este necesar să:
    1. Conectați-vă la magazin.
    2. Selectați produsul care face obiectul comenzii, apoi faceți clic pe butonul „Adăugați în coș”.
    3. Dacă ați ales să plasați o comandă fără înregistrare - completați formularul de comandă introducând datele destinatarului comenzii și adresa la care urmează să fie livrat produsul, selectați tipul de livrare (metoda de livrare a produsului), introduceți datele facturii, dacă sunt diferite de datele destinatarului.
    4. Faceți clic pe butonul „Comandați și plătiți” și confirmați comanda.
    5. Alegeți una dintre metodele de plată disponibile și, în funcție de metoda de plată, plătiți comanda într-o perioadă specificată, sub rezerva articolului 8 punctul 3.

§ 8 Metode de livrare și plată oferite

  1. Cumpărătorul poate utiliza următoarele metode de livrare a Produsului comandat:
    1. Livrare prin curier;
    2. Curier ramburs;
  2. Cumpărătorul poate utiliza următoarele metode de plată:
    1. Plata la livrare ( ramburs );
    2. Plăți online cu cardul bancar;
    3. Plata cu cardul de credit;
    4. Plata prin transfer bancar în contul Vânzătorului;
  3. Informații detaliate despre metodele de livrare și metodele de plată acceptate pot fi găsite pe site-ul magazinului.

§ 9 Executarea contractului de vânzare

    1. Încheierea Acordului de vânzare între Cumpărător și Vânzător are loc după ce Cumpărătorul a plasat o Comandă folosind Formularul de Comandă din Magazinul Online, în conformitate cu § 7 din Reglementări.
    2. După plasarea Comenzii, Vânzătorul confirmă imediat primirea acesteia și, în același timp, acceptă Comanda pentru executare. Confirmarea primirii Comenzii și acceptarea acesteia pentru implementare are loc prin trimiterea Vânzătorului către Cumpărător un e-mail adecvat la adresa de e-mail a Cumpărătorului furnizată la plasarea Comenzii, care conține cel puțin declarația Vânzătorului de primire a Comenzii și acceptarea acesteia pentru implementare și confirmarea încheierii Contractului de vânzare. După primirea de către Cumpărător a e-mailului de mai sus, se încheie un Contract de vânzare între Cumpărător și Vânzător.
    3. Dacă Cumpărătorul alege:
      1. Plăți prin transfer bancar, plăți electronice sau plată prin card de credit, Cumpărătorul este obligat să plătească întregul preț al bunurilor comandate în termen de 7 zile calendaristice de la data Contractului de vânzare - în caz contrar, comanda va fi anulată.
      2. Plata la livrare ( ramburs ), Cumpărătorul este obligat să efectueze plata integral, la livrare.
      3. În cazul în care Cumpărătorul a ales o altă metodă de livrare decât colectarea personală, Produsul va fi livrat de Vânzător în termenul specificat în descrierea sa (sub rezerva paragrafului 5 al acestei secțiuni), în modul ales de Cumpărător la plasarea Comenzii. În cazul comenzii Produselor cu termene de livrare diferite, data livrării este cea mai lungă dată dată.
    4. Începutul perioadei de livrare a Produsului către Cumpărător este după cum urmează:
      1. În cazul în care Cumpărătorul alege modalitatea de plată prin transfer bancar, plată electronică sau card de plată - de la data creditării contului bancar al Vânzătorului;
      2. Dacă Cumpărătorul alege modalitatea de plată la livrare - de la data Contractului de vânzare;
      3. Dacă Cumpărătorul alege să colecteze Produsul personal, Produsul va fi gata de colectare de către Cumpărător în timpul specificat în descrierea Produsului. Cumpărătorul va fi informat suplimentar de către Vânzător cu privire la disponibilitatea Produsului pentru colectare, prin trimiterea unui e-mail adecvat la adresa de e-mail a Cumpărătorului furnizată la plasarea Comenzii;
      4. În cazul comenzii Produselor cu condiții diferite de pregătire pentru colectare, data pregătirii pentru colectare este cea mai lungă dată dată.
    5. Livrarea produselor are loc numai în Romania.
    6. Livrarea Produsului către Cumpărător este plătibilă, cu excepția cazului în care Contractul de vânzare prevede altfel. Costurile de livrare a produselor (inclusiv taxele pentru transport, livrare și servicii poștale) sunt indicate Cumpărătorului pe site-ul magazinului online în fila „Costuri de livrare” și la plasarea Comenzii, inclusiv atunci când Cumpărătorul își exprimă dorința de a fi obligat prin Contractul de vânzare.
    7. La decizia Cumpărătorului, se emite o chitanță fiscală sau o factură de TVA pentru bunurile cumpărate în Magazinul online. În acest caz, cumpărătorul primește doar factura originală.
  • Furnizarea codului CUI de către Cumpărător este necesară pentru emiterea unei facturi de TVA pentru companie.
  • Vânzătorul are opțiunea de a emite o factură cu TVA pe baza unei chitanțe pentru o Comandă făcută de Cumpărător numai dacă chitanța include CNP-ul Cumpărătorului.
  • La plasarea unei Comenzi, Cumpărătorul poate alege o singură metodă de plată.
  • Cumpărătorul acceptă emiterea și trimiterea facturilor și corectarea facturilor în formă electronică.
  • După primirea Bunurilor de către Vânzător, în cazul retragerii din Contractul de Vânzare la Distanță de către Consumator și în cazul unei rambursări în legătură cu o reclamație recunoscută, o factură de corectare (factură electronică) va fi trimisă la adresa de e-mail a Clientului cu o cerere de confirmare a acesteia. Clientul se obligă să confirme primirea facturii de corectare și recunoaște că procesul ulterior de retragere din Contract sau de returnare a fondurilor poate depinde de primirea unei astfel de confirmări de către Vânzător.
  • § 10 Dreptul de a se retrage din contract

  • Cumpărătorul care este un consumator care a încheiat un contract la distanță poate, în termen de 14 zile calendaristice, să se retragă din acesta fără a da un motiv și fără a suporta costuri, cu excepția costurilor specificate la punctul. 8.8 din Regulamente. Pentru a respecta termenul, este suficient să trimiteți o declarație înainte de expirarea acesteia. Declarația de retragere din contract poate fi depusă, de exemplu:
    1. în scris la următoarea adresă: ROLV ONLINE SRL, Bulevardul MĂRĂŞTI, Nr. 47, Bucureşti Sectorul 1;
    2. în formă electronică prin e-mail la următoarea adresă: shop@mi-home.ro.
  • Un model exemplar de formular de retragere este inclus în Anexa 2 la Legea drepturilor consumatorilor și este disponibil suplimentar la acest link . Cumpărătorul poate utiliza șablonul de formular, dar nu este obligatoriu.
  • Perioada de retragere din contract începe:
    1. pentru un contract în care Vânzătorul eliberează Produsul, fiind obligat să-și transfere dreptul de proprietate (de exemplu, Acordul de vânzare) - de la Produsul preluat de Cumpărător sau de un terț desemnat de acesta, altul decât transportatorul, și în cazul unui contract care: (1) include multe Produse care sunt livrate separat, în loturi sau în părți - de la preluarea ultimului Produs, lot sau parte sau (2) constă în livrarea regulată a Produselor pentru o perioadă specificată - de la intrarea în posesia primului Produs;
    2. pentru alte contracte - de la data încheierii contractului.
  • În cazul retragerii dintr-un contract la distanță, contractul este considerat nul.
  • Vânzătorul se obligă să returneze imediat Cumpărătorului, nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data primirii declarației cumpărătorului la retragerea din contract, toate plățile efectuate de acesta, inclusiv costurile de livrare a Produsului (cu excepția costurilor suplimentare rezultate din metoda de livrare aleasă de Cumpărător, alta decât cea mai ieftină metodă de livrare standard disponibilă în Magazinul online). Vânzătorul va rambursa plata utilizând aceeași metodă de plată utilizată de Cumpărător, cu excepția cazului în care Cumpărătorul a fost de acord în mod expres cu o altă metodă de returnare, care nu implică costuri pentru el. În cazul efectuării unei plăți utilizând un card de plată, rambursarea se va face în contul bancar alocat cardului de plată cu care s-a efectuat plata. Dacă Vânzătorul nu a propus,
  • Cumpărătorul este obligat, imediat, în termen de 14 zile calendaristice de la data la care s-a retras din contract, să returneze Produsul Vânzătorului sau să îl predea unei persoane autorizate de Vânzător să îl colecteze, cu excepția cazului în care Vânzătorul s-a oferit să colecteze el însuși Produsul. Pentru a respecta termenul limită, este suficient să returnați produsul înainte de expirarea acestuia. Cumpărătorul poate returna Produsul la următoarea adresă: ul. ROLV ONLINE (Supply Chain) - FAN Courier PiperaȘos. Fabrica de Glucoza 11C, Sector 2, 20331.
  • Cumpărătorul este responsabil pentru scăderea valorii Produsului ca urmare a utilizării acestuia într-un mod care depășește ceea ce este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea Produsului.
  • Costuri posibile legate de retragerea cumpărătorului din contract, pe care cumpărătorul este obligat să le suporte:
    1. Dacă Cumpărătorul a ales o altă metodă de livrare a Produsului decât cea mai ieftină metodă de livrare standard disponibilă în Magazinul online, Vânzătorul nu este obligat să ramburseze Cumpărătorului orice costuri suplimentare suportate de acesta.
    2. Cumpărătorul suportă costul direct al returnării Produsului.
  • În cazul unui Produs care este un serviciu, a cărui executare - la cererea expresă a Cumpărătorului - a început înainte de termenul de retragere din contract, Cumpărătorul care își exercită dreptul de a se retrage din contract după efectuarea unei astfel de cereri, este obligat să plătească pentru serviciile furnizate până la retragerea din contract. Valoarea plății este calculată proporțional cu domeniul de aplicare al serviciului furnizat, luând în considerare prețul sau remunerația convenită în contract. Dacă prețul sau remunerația sunt excesive, baza pentru calcularea acestei sume este valoarea de piață a serviciului furnizat.
  • Dreptul de a se retrage dintr-un contract la distanță nu are dreptul Cumpărătorului în legătură cu contractele:
  • furnizarea de servicii, în cazul în care Vânzătorul a furnizat integral serviciul cu consimțământul expres al Cumpărătorului, care a fost informat înainte de începerea furnizării că după ce Vânzătorul a efectuat serviciul, va pierde dreptul de a se retrage din contract;
  • în care prețul sau remunerația depind de fluctuațiile de pe piața financiară asupra cărora Vânzătorul nu are control și care pot apărea înainte de termenul de retragere din contract;
  • în care obiectul serviciului este un produs nefabricat, fabricat conform specificațiilor Cumpărătorului sau care servește pentru a-și satisface nevoile individuale;
  • în care obiectul serviciului este un produs care se deteriorează rapid sau are o durată de valabilitate scurtă
  • în care obiectul serviciului este un produs livrat într-un pachet sigilat, care după deschiderea pachetului nu poate fi returnat pentru revânzare din motive de protecție a sănătății sau de igienă, în special căști intraauriculare, periuțe de dinți, aparate de ras, purificatoare de aer compacte (Petoneer Odor Eliminator), filtre pentru diverse aparate (filtre de purificatoare, filtre de aspiratoare, orice alte filtre), prosoape, sau aparatură electrocasnică, care a fost deja utilizată (friteuze, fryere);
  • în care obiectul serviciului sunt Produse care după livrare, datorită naturii lor, sunt inseparabil legate de alte lucruri;
  • în cazul în care obiectul serviciului sunt băuturi alcoolice, al căror preț a fost convenit la încheierea contractului de vânzare și a cărui livrare poate avea loc numai după 30 de zile și a cărei valoare depinde de fluctuațiile de pe piață asupra cărora Vânzătorul nu are control;
  • în care Cumpărătorul a cerut în mod expres ca Vânzătorul să vină la el pentru reparații sau întrețineri urgente; în cazul în care Vânzătorul oferă servicii suplimentare, altele decât cele solicitate de Cumpărător, sau livrează alte Produse decât piese de schimb necesare reparării sau întreținerii, Cumpărătorul are dreptul să se retragă din contract în ceea ce privește serviciile sau Produsele suplimentare;
  • în care subiectul serviciului sunt înregistrări sonore sau vizuale sau programe informatice livrate într-un pachet sigilat, dacă pachetul a fost deschis după livrare;
  • în care subiectul serviciului este un articol care se deteriorează rapid, are o durată scurtă de valabilitate sau are încălcări care împiedică vânzarea ulterioară a produsului;
  • în care subiectul serviciului este un element pe care a fost activată securitatea pentru a bloca contul Google sau Xiaomi, împiedicând deblocarea telefonului și pregătirea acestuia pentru vânzare ulterioară;
  • pentru livrarea de ziare, periodice sau reviste, cu excepția unui contract de abonament;
  • încheiat printr-o licitație publică;
  • pentru furnizarea de servicii de cazare, altele decât în ​​scopuri rezidențiale, transport de mărfuri, închiriere de mașini, catering, servicii legate de petrecerea timpului liber, divertisment, sport sau evenimente culturale, dacă contractul indică ziua sau perioada prestării serviciului;
  • pentru livrarea de conținut digital care nu este stocat pe un suport tangibil, dacă performanța a început cu acordul expres al Cumpărătorului înainte de termenul de retragere din contract și după informarea Vânzătorului despre pierderea dreptului de retragere din contract.
  • în cazul în care ambalajul produselor returnate este deteriorat într-o măsură atât de mare încât acele produse nu pot fi recomercializate, se va returna partial contravaloarea produselor (ex. cutie ruptă, ambalaj neexistent, lipsa accesorii, lipsa instrucțiuni de folosire).
  • § 11 Reclamații și garanție

    1. Subiectul vânzării în Magazin sunt Produse noi, cu excepția cazului în care Clientul achiziționează Bunuri din categoria „Outlet”.
    2. Vânzătorul este obligat să furnizeze Cumpărătorului un articol fără defecte.
    3. În cazul unui defect al bunurilor achiziționate de la Vânzător, Cumpărătorul are dreptul să depună o reclamație pe baza prevederilor garanției din Codul civil sau în conformitate cu principiile garanției acordate pentru produs.
    4. Reclamațiile trebuie depuse în scris sau prin e-mail la adresele Vânzătorului prevăzute în prezentul regulament.
    5. Se recomandă includerea în plângere, printre altele, o scurtă descriere a defectului, circumstanțele (inclusiv data) apariției acestuia, detaliile cumpărătorului care a depus plângerea și cererea cumpărătorului în legătură cu defectul mărfii.
    6. Vânzătorul va răspunde la reclamație imediat, cel târziu în termen de 14 zile și, dacă nu o face în acest termen, se consideră că solicitarea Cumpărătorului a fost considerată justificată.
    7. Bunurile returnate ca parte a procedurii de reclamație trebuie trimise la adresa menționată la § 3 din prezentul regulament.
    8. Dacă a fost acordată o garanție pentru produs, informații despre acesta, precum și conținutul acestuia, vor fi incluse în descrierea produsului din magazin. Vânzătorul va atașa, de asemenea, un card de garanție Produsului vândut.

    § 12 Modalități extrajudiciare de soluționare a plângerilor și a căilor de atac

    1. Informații detaliate cu privire la posibilitatea cumpărătorului de a utiliza metode de reclamație și recurs extrajudiciare și regulile de acces la aceste proceduri sunt disponibile la birouri și pe site-urile web ale mediatorilor pentru consumatori, organizații sociale ale căror sarcini statutare includ protecția consumatorilor și la următoarele adrese de internet ale Consiliului Concurenței și Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor: http://www.consiliulconcurentei.ro , https://www.anpc.ro .
    2. Cumpărătorul are următoarele posibilități exemplare de utilizare a procedurilor extrajudiciare de reclamație și recurs:
      1. Cumpărătorul este îndreptățit să se adreseze unei instanțe permanente amiabile pentru consumatori menționată la art. 37 din Legea din 15 decembrie 2000 privind inspecția comerțului (Jurnalul de legi din 2014, punctul 148, cu modificările ulterioare), cu o cerere de soluționare a unui litigiu care rezultă din Acordul încheiat cu Vânzătorul;
      2. Cumpărătorul este îndreptățit să solicite inspectorului provincial de inspecție comercială, în conformitate cu art. 36 din Legea din 15 decembrie 2000 privind inspecția comerțului (Jurnalul de legi din 2014, punctul 148, cu modificările ulterioare), cu o cerere de inițiere a unei proceduri de mediere cu privire la soluționarea pe cale amiabilă a litigiului dintre Cumpărător și Vânzător;
      3. Cumpărătorul poate obține asistență gratuită pentru soluționarea litigiului dintre el și Vânzător, folosind și asistența gratuită a unui ombudsman al consumatorilor (municipal) sau a unei organizații sociale ale cărei sarcini statutare includ protecția consumatorilor (inclusiv Federația consumatorilor, Asociația consumatorilor polonezi).

    § 13 Date personale în Magazinul online

    1. Administratorul datelor personale ale Cumpărătorului colectate prin intermediul Magazinului Online este Vânzătorul.
    2. Datele personale ale Cumpărătorului colectate de administrator prin intermediul Magazinului online sunt colectate pentru a implementa Acordul de vânzare și, dacă Cumpărătorul este de acord - și în scopuri de marketing.
    3. Destinatarii datelor cu caracter personal ale Cumpărătorilor magazinului online pot fi:
      1. În cazul Cumpărătorului care folosește Magazinul online cu metoda de livrare prin poștă sau curierat, Administratorul furnizează datele personale colectate ale Cumpărătorului către transportatorul sau intermediarul selectat care efectuează expedierea la cererea Administratorului.
      2. În cazul Cumpărătorului care utilizează Magazinul online cu metoda plăților electronice sau cu un card de plată, Administratorul furnizează datele personale colectate ale Cumpărătorului către entitatea selectată care efectuează plățile de mai sus în Magazinul online.
    4. Cumpărătorul are dreptul de a-și accesa datele și de a le corecta.
    5. Furnizarea de date cu caracter personal este voluntară, dar neprezentarea datelor cu caracter personal indicate în regulamentele necesare încheierii unui contract de vânzare duce la incapacitatea de a încheia acest contract.
    6. Toate informațiile privind prelucrarea datelor cu caracter personal de către Administrator pot fi găsite în Politica de confidențialitate .

    § 14 Dispoziții finale

    1. Acordurile încheiate prin intermediul magazinului online sunt încheiate în limba romană.
    2. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica Regulamentul după publicarea prealabilă a unui mesaj despre modificare pe pagina principală a site-ului web. Noua formulare a Regulamentelor este valabilă din momentul publicării sale pe site-ul vânzătorului.
    3. În chestiuni care nu sunt reglementate de aceste regulamente, se vor aplica dispoziții generale ale legislației poloneze, în special: Codul civil; actul privind furnizarea de servicii electronice; Legea privind drepturile consumatorilor, Legea privind protecția datelor cu caracter personal.

    § 15 Anexe suplimentare