CÂTEVA CUVINTE DESPRE XIAOMI
Logo-ul MI
Literele „MI” vizibile în sigla mărcii înseamnă „Internet mobil”. Poate fi, de asemenea, citit ca „Misiune imposibilă”, deoarece Xiaomi s-a confruntat cu multe dificultăți în etapele sale inițiale care erau aparent imposibil de depășit.
Tehnologie avansată disponibilă pentru toată lumea
Xiaomi a fost fondată în 2010 de Lei Jun. El crede că tehnologia de înaltă calitate nu trebuie să coste o avere. În acest spirit, compania creează și oferă și dispozitive neobișnuite, software și servicii de internet pentru și cu ajutorul fanilor Mi. Opiniile lor au fost luate în considerare la producerea, printre altele Mi Note Pro, Mi Note, Mi TV, Mi Band, dar și smartphone-urile Mi 5 și Redmi Note 3 (disponibile oficial și în Romania).
Cu peste 70 de milioane de smartphone-uri vândute în 2015 și care își pun la dispoziție produsele în țări precum Taiwan, Hong Kong, Singapore, Malaezia, Filipine, India, Indonezia și Brazilia, Xiaomi își extinde operațiunile la nivel mondial și devine în același timp un brand global.
Cultură
În primul rând pentru fani - acesta este motto-ul companiei. Fanii devotați ai mărcii Mi sunt cei care stabilesc direcția de funcționare și mulți dintre angajații actuali provin din rândul lor. Compania se străduiește să atingă perfecțiunea, îmbunătățind și eficientizând constant produsele sale pentru a asigura cea mai bună experiență a utilizatorului. De asemenea, Xiaomi nu se teme să testeze idei noi și să testeze limitele propriilor sale posibilități. În primul rând, datorită angajamentului și încrederii în puterea inovației, precum și sprijinului fanilor mărcii, Xiaomi este capabil să ofere produse unice.