Politica de rambursare

Reclamație/Schimb

Termen pentru reclamație: 2 ani

Pentru a face o reclamație cu privire la alte produse decât cele enumerate în tabelul de pe pagina de garanție și service , vă rugăm să trimiteți dispozitivul înapoi în ambalajul original, cu toate accesoriile, dacă este posibil. Înainte de expediere, pachetul trebuie să fie securizat într-un mod care să permită transportul în siguranță si mentionati nr. de comanda la expeditor

Adresa de corespondență:
SIMPLYBUY S.R.L. - Depozit Fan Courier Fulfillment
Sos. de Centura 32, Stefanestii de Jos, jud Ilfov, 077175. 
  1. Baza și sfera răspunderii Vânzătorului față de Cumpărător, în cazul în care Produsul vândut prezintă un defect fizic sau juridic (garanție), sunt definite de legile aplicabile în general, în special în Codul civil (Legea 449 din 2003) consolidat prin O.U.G. 34/2014.
  2. Vânzătorul este obligat să furnizeze Cumpărătorului un Produs fără defecte.
  3. Reclamația poate fi depusă de Cumpărător, de exemplu:
    1. în scris la următoarea adresă: SIMPLYBUY S.R.L., Bulevardul MĂRĂŞTI, Nr. 47, Sectorul 1, Bucureşti
    2. în formă electronică prin e-mail la următoarea adresă: shop@mi-home.ro
  4. Pentru schimbul unui produs, cumparatorul trebuie sa furnizeze urmatoarele:
    1. informații și circumstanțe cu privire la obiectul plângerii, în special tipul și data defectului;
    2. solicitați o metodă de aducere a Produsului în conformitate cu Acordul de vânzare sau o declarație de reducere a prețului sau de retragere din Acordul de vânzare;
    3. și datele de contact ale persoanei care depune reclamația - acest lucru va facilita și accelera examinarea reclamației de către Vânzător.
  5. Vânzătorul va răspunde imediat la reclamația Cumpărătorului, nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data depunerii acesteia. În cazul în care Cumpărătorul a solicitat înlocuirea articolului sau înlăturarea defectului sau a depus o declarație de reducere a prețului, specificând suma cu care trebuie redus prețul, iar Vânzătorul nu a răspuns acestei cereri în termen de 14 zile calendaristice, se consideră că solicitarea a fost justificată.
  6. Cumpărătorul care își exercită drepturile în temeiul garanției este obligat să livreze Produsul defect la următoarea adresă: SIMPLYBUY S.R.L. - Depozit Fan Courier Fulfillment, Sos. de Centura 32, Stefanestii de Jos, jud Ilfov, 077175,

Returul

Perioada de retur:
Persoane fizice: 14 zile din momentul intrării în posesia produsului.
Persoane juridice: 3 zile din momentul intrării în posesia produsului și respectarea condițiilor menționate în politica de retur.

Costul expedierii de retur este suportat de cumpărător.

Pentru a returna bunurile, vă rugăm să le returnați în ambalajul original cu toate accesoriile. Înainte de expediere, coletul trebuie să fie securizat într-un mod care să permită transportul în condiții de siguranță. Vă rugăm să adăugați informațiile „RETUR-nr. comenzii” pe pachet sau mentionate la expeditor.

Adresa de retur:
SIMPLYBUY S.R.L. - Depozit Fan Courier Fulfillment
Sos. de Centura 32, Stefanestii de Jos, jud Ilfov, 077175. 
  1. Un cumpărător care a încheiat un contract la distanță poate, în termen de 14 zile calendaristice, să se retragă din acesta fără a da un motiv și fără a suporta costuri, cu excepția costurilor specificate la punctul. 8.8 din Regulamente. Pentru a respecta termenul, este suficient să trimiteți o declarație înainte de expirarea acesteia. Declarația de retragere din contract poate fi depusă, de exemplu:
    1. în scris la următoarea adresă: SIMPLYBUY S.R.L. Bulevardul MĂRĂŞTI, Nr. 47, Sectorul 1, Bucureşti.
    2. în formă electronică prin e-mail la următoarea adresă: shop@mi-home.ro
  2. Pentru retur avem rugămintea să accessați acest link.
  3. Perioada de retragere din contract începe:
    1. pentru un contract în care Vânzătorul eliberează Produsul, fiind obligat să-și transfere dreptul de proprietate (de ex. Contractul de vânzare) - de la Produsul preluat de Cumpărător sau de un terț desemnat de acesta, altul decât transportatorul, și în cazul unui contract care: (1) include multe Produse care sunt livrate separat, în loturi sau în părți - de la preluarea ultimului Produs, lot sau parte sau (2) constă în livrarea regulată a Produselor pentru o perioadă specificată - de la intrarea în posesia primului Produs;
    2. pentru alte contracte - de la data contractului.
  4. În cazul retragerii dintr-un contract la distanță, contractul este considerat nul.
  5. Vânzătorul este obligat să returneze imediat Cumpărătorului, în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii declarației cumpărătorului la retragerea din contract, toate plățile efectuate de acesta, inclusiv costul de livrare a Produsului (cu excepția costurilor suplimentare rezultate din metoda de livrare aleasă de Cumpărător, alta decât cea mai ieftină metodă de livrare standard disponibilă în Magazinul online). Vânzătorul va rambursa plata utilizând aceeași metodă de plată utilizată de Cumpărător, cu excepția cazului în care Cumpărătorul a acceptat în mod expres o altă metodă de returnare, care nu implică costuri pentru el. În cazul efectuării unei plăți utilizând un card de plată, rambursarea se va face în contul bancar atribuit cardului de plată cu care s-a efectuat plata.
  6. Dacă Vânzătorul nu a propus, Cumpărătorul este obligat să primească imediat, cel târziu în termen de 14 zile calendaristice de la data la care s-a retras din contract, Produsul către Vânzător sau să îl predea unei persoane autorizate de Vânzător pentru ridicare, cu excepția cazului în care Vânzătorul s-a oferit să colecteze el însuși Produsul. Pentru a respecta termenul limită, este suficient să returnați produsul înainte de expirarea acestuia. Cumpărătorul poate returna Produsul la următoarea adresă mentionand la expeditor numarul de comanda: SIMPLYBUY S.R.L. - Depozit Fan Courier Fulfillment, Sos. de Centura 32, Stefanestii de Jos, jud Ilfov, 077175. 
  7. Cumpărătorul este responsabil pentru scăderea valorii Produsului ca urmare a utilizării acestuia într-un mod care depășește ceea ce este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea Produsului.
  8. În cazul în care clientul dorește să expedieze returul unui produs cu un serviciu de coletărie ce implică recepționarea produsului din altă locație decât cea a depozitului nostru, nu ne asumăm ridicarea coletului în cauză. Nu ne asumăm responsabilitatea pentru întarzierile de returnare a banilor în conturile bancare ale clienților.
  9. Costurile posibile legate de retragerea cumpărătorului din contract, pe care cumpărătorul este obligat să le suporte:
    1. Dacă Cumpărătorul a ales o altă metodă de livrare a Produsului decât cea mai ieftină metodă de livrare standard disponibilă în Magazinul online, Vânzătorul nu este obligat să ramburseze Cumpărătorului orice costuri suplimentare suportate de acesta.
    2. Cumpărătorul suportă costul direct al returnării Produsului.
    3. În cazul unui produs care este un serviciu, a cărui executare - la cererea expresă a cumpărătorului - a început înainte de termenul de retragere din contract, cumpărătorul care își exercită dreptul de a se retrage din contract după efectuarea unei astfel de cereri, este obligat să plătească pentru serviciile îndeplinite până la retragerea din contract. Valoarea plății este calculată proporțional cu domeniul de aplicare al serviciului furnizat, luând în considerare prețul sau remunerația convenită în contract. Dacă prețul sau remunerația sunt excesive, baza pentru calcularea acestei sume este valoarea de piață a serviciului furnizat.
    4. În cazul în care cei de la service nu pot repara sau înlocui produsul, vom restitui integral suma achitată inițial de către client, din care se va deduce costul transportului, conform politicii de retur.
  10. Dreptul de a se retrage dintr-un contract de la distanță este luat Cumpărătorului în legătură cu contractele:
    1. pentru furnizarea de servicii, în cazul în care Vânzătorul a efectuat integral serviciul cu consimțământul expres al Cumpărătorului, care a fost informat înainte de începerea prestării că, după efectuarea serviciului de către Vânzător, va pierde dreptul de a se retrage din contract;
    2. în care prețul sau remunerația depind de fluctuațiile de pe piața financiară asupra cărora Vânzătorul nu are control și care pot apărea înainte de termenul de retragere din contract;
    3. în care obiectul serviciului este un produs nefabricat, fabricat conform specificațiilor Cumpărătorului sau care servește pentru a-și satisface nevoile individuale;
    4. în care obiectul serviciului este un produs care se deteriorează rapid sau are o durată de valabilitate scurtă;
    5. în care obiectul serviciului este un produs livrat într-un pachet sigilat, care după deschiderea pachetului nu poate fi returnat pentru revânzare din motive de protecție a sănătății sau de igienă, în special căști intraauriculare (casti care se introduc in ureche), periuțe de dinți, aparate de ras, aparate de tuns (Xiaomi Hair Clipper, Xiaomi Grooming Kit), purificatoare de aer compacte (Petoneer Odor Eliminator), filtre pentru diverse aparate (filtre de purificatoare, filtre de aspiratoare, orice alte filtre), prosoape, aparatură electrocasnică, care a fost deja utilizată (friteuze, fryere, rice cooker), sau adăpătoare si hrănitoare animale, sau produse pentru igiena animala (Xiaomi Smart Pet Fountain, Xiaomi Smart Pet Food Feeder, Petoneer UV Sanitizing Pen, etc.)
    6. în care subiectul serviciului sunt Produse care după livrare, datorită naturii lor, sunt inseparabil legate de alte lucruri;
    7. în cazul în care obiectul serviciului este băuturile alcoolice, al căror preț a fost convenit la încheierea contractului de vânzare și a cărui livrare poate avea loc numai după 30 de zile și a cărei valoare depinde de fluctuațiile de pe piață asupra cărora Vânzătorul nu are control;
    8. în care Cumpărătorul a cerut în mod expres Vânzătorului să vină la el pentru reparații sau întrețineri urgente; în cazul în care Vânzătorul oferă servicii suplimentare, altele decât cele solicitate de Cumpărător, sau livrează alte Produse decât piese de schimb necesare reparării sau întreținerii, Cumpărătorul are dreptul să se retragă din contract în ceea ce privește serviciile sau Produsele suplimentare;
    9. în care obiectul serviciului sunt înregistrări sonore sau vizuale sau programe informatice livrate într-un pachet sigilat, dacă pachetul a fost deschis după livrare;
    10. în care obiectul serviciului este un produs livrat într-un pachet sigilat, care după deschiderea pachetului nu poate fi returnat pentru revânzare din motive de protecție a sănătății sau de igienă, în special căști intraauriculare, periuțe de dinți, aparate de ras, purificatoare de aer compacte (Petoneer Odor Eliminator), filtre pentru diverse aparate (filtre de purificatoare, filtre de aspiratoare, orice alte filtre), prosoape, sau aparatură electrocasnică, care a fost deja utilizată (friteuze, fryere, rice cooker);
    11. în care subiectul serviciului este un articol care se deteriorează rapid, are o durată scurtă de valabilitate sau are încălcări care împiedică vânzarea ulterioară a produsului;
    12. în care subiectul serviciului este un element pe care a fost activată securitatea pentru a bloca contul Google sau Xiaomi, împiedicând deblocarea telefonului și pregătirea acestuia pentru vânzare ulterioară;
    13. pentru livrarea de ziare, periodice sau reviste, cu excepția unui contract de abonament;
    14. încheiat printr-o licitație publică;
    15. pentru furnizarea de servicii de cazare, altele decât în ​​scopuri rezidențiale, transport de mărfuri, închiriere de mașini, catering, servicii legate de petrecerea timpului liber, divertisment, sport sau evenimente culturale, dacă contractul indică ziua sau perioada prestării serviciului;
    16. pentru livrarea conținutului digital care nu este înregistrat pe un suport tangibil, dacă performanța a început cu acordul expres al Cumpărătorului înainte de termenul de retragere din contract și după informarea Vânzătorului despre pierderea dreptului de retragere din contract.
    17. folii de protectie pentru ecrane (telefoane, tablete, eBook readere, laptop etc.) care au fost deja utilizate.
    18. în cazul în care ambalajul produselor returnate este deteriorat într-o măsură atât de mare încât acele produse nu pot fi recomercializate, se va returna partial contravaloarea produselor (ex. cutie ruptă, ambalaj neexistent, lipsa accesorii, lipsa instrucțiuni de folosire).
    19. Conform OUG 34/ 2014, dorim să vă aducem la cunoștință faptul că persoanele juridice nu au drept de retur, ne fiind considerate achiziții către consumatori finali.

 

Perioada de garanție

Produs Perioada de garanție
Telefoane Xiaomi, Redmi și POCO Dispozitivul principal 24 luni
Accesorii pentru telefon (cablu, baterie, încărcător) 6 luni
Mi TV Mi TV P1 24 luni
Mi TV Stick 24 luni
Xiaomi TV Stick 4K 24 luni
Ecosistem Amazfit Pace 24 luni
Amazfit Stratos 24 luni
Amazfit Stratos+ 24 luni
Baterii externe, incărcătoare, cabluri și adaptoare 6 luni
Mi AIoT Router AC2350 24 luni
Mi AIoT Router AX3600 24 luni
Mi Air Purifier 2 24 luni
Mi Air Purifier 2S 24 luni
Mi Air Purifier 3C 24 luni
Mi Air Purifier 3H 24 luni
Mi Air Purifier Pro 24 luni
Mi Air Purifier Pro H 24 luni
Mi Box 24 luni
Mi Box S
24 luni
Xiaomi TV Box S 2nd Gen 24 luni
Mi Curved Gaming Monitor 34" 24 luni
Mi Desktop Monitor 1C 23,8" 24 luni
Mi Desktop Monitor 27" 24 luni
Mi 2K Gaming Monitor 27" 24 luni
Mi Electric Scooter (Garanție baterie internă 6 luni) 24 luni
Mi Electric Scooter Essential (Garanție baterie internă 6 luni) 24 luni
Mi Electric Scooter 1S (Garanție baterie internă 6 luni) 24 luni
Mi Electric Scooter Pro (Garanție baterie internă 6 luni) 24 luni
Mi Electric Scooter Pro 2 (Garanție baterie internă 6 luni) 24 luni
Mi Electric Scooter Pro 2 Mercedes-AMG Petronas F1 Team Edition (Garanție baterie internă 6 luni) 24 luni
Mi Electric Scooter 3 (Garanție baterie internă 6 luni) 24 luni
Mi Electric Toothbrush T500 24 luni
Mi Handheld Vacuum Cleaner 24 luni
Mi Handheld Vacuum Cleaner 1C 24 luni
Mi Handheld Vacuum Cleaner G10 (Garanție baterie internă 6 luni) 24 luni
Mi Home Security Camera 360° 1080p 24 luni
Mi Home Security Camera Basic 1080p 24 luni
Mi Home Security Camera 1080p (Magnetic Mount) 24 luni
Mi Ionic Hair Dryer 2 24 luni
Mi Ionic Hair Dryer H300 24 luni
Mi 360° Home Security Camera 2K 24 luni
Mi 360° Home Security Camera 2K Pro 24 luni
Mi Laptop Air 24 luni
Mi Laser Projector 150" 24 luni
Mi 4K Laser Projector 150" 24 luni
Mi 4K Action Camera Handheld Gimbal 24 luni
Mi Luggage Classic 20" 24 luni
Mi Metal Carry-on Luggage 20" 24 luni
Mi Robot Vacuum Cleaner 24 luni
Mi Robot Vacuum-Mop Essential (Garanție baterie internă 6 luni) 24 luni
Mi Robot Vacuum-Mop Pro (Garanție baterie internă 6 luni) 24 luni
Mi Robot Vacuum-Mop 2 (Garanție baterie internă 6 luni) 24 luni
Mi Robot Vacuum-Mop 2 Lite (Garanție baterie internă 6 luni) 24 luni
Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro (Garanție baterie internă 6 luni) 24 luni
Mi Robot Vacuum-Mop 2 Ultra (Garanție baterie internă 6 luni) 24 luni
Mi Robot Vacuum-Mop 2 Ultra Auto-empty Station 24 luni
Mi Router 3 24 luni
Mi Router 3C 24 luni
Mi Router 4A 24 luni
Mi Router 4A Giga Version 24 luni
Mi Router 4C 24 luni
Mi Router AX1800 24 luni
Mi Router AX9000 24 luni
Mi Smart Air Fryer 3.5L 24 luni
Mi Smart Band 4 24 luni
Mi Smart Band 5 24 luni
Mi Smart Band 6 24 luni
Mi Smart Band 6 NFC 24 luni
Mi Smart Compact Projector 24 luni
Mi Smart Projector 2 24 luni
Mi True Wireless Earbuds 24 luni
Mi True Wireless Earbuds Basic 24 luni
Mi Vacuum Cleaner mini 24 luni
Mi Watch 24 luni
Mi Watch Lite 24 luni
Mi Wireless Outdoor Security Camera 1080p (Camera Version) 24 luni
Mi Wireless Outdoor Security Camera 1080p (Set Version) 24 luni
Mi 360° Sphere Panoramic Camera Kit 24 luni
Mi 5-Blade Electric Shaver 24 luni
Ninebot mini 24 luni
Redmi Buds 3 24 luni
Redmi Buds 3 Lite 24 luni
Redmi Buds 3 Pro 24 luni
Redmi Buds 4 Lite 24 luni
Redmi Buds 4 24 luni
Redmi Buds 4 Pro 24 luni
Redmi Smart Band Pro 24 luni
Redmi Watch 2 Lite 24 luni
Redmi Watch 3 24 luni
Xiaomi 12V Max Brushless Cordless Drill 24 luni
Xiaomi Buds 3 24 luni
Xiaomi Buds 3T Pro 24 luni
Xiaomi Electric Scooter 4 Pro (Garanție baterie internă 6 luni) 24 luni
Xiaomi Electric Shaver S700 24 luni
Xiaomi Massage Gun 24 luni
Xiaomi Soundbar 3.1ch 24 luni
Xiaomi Smart Pen 24 luni
Xiaomi Smart Air Purifier 4 24 luni
Xiaomi Smart Air Purifier 4 Lite 24 luni
Xiaomi Smart Air Purifier 4 Pro 24 luni
Xiaomi Smart Band 7 24 luni
Xiaomi Smart Band 7 Pro 24 luni
Xiaomi Smart Blender
24 luni
Xiaomi Electric Glass Kettle
24 luni
Xiaomi Smart Cooking Robot 24 luni
Xiaomi Smart Laser Measure 24 luni
Xiaomi Temperature and Humidity Monitor Clock 24 luni
Xiaomi Watch S1 24 luni
Xiaomi Watch S1 Active 24 luni
Redmi Note 13 24 luni
Redmi Note 13 5G 24 luni
Redmi Note 13 Pro 24 luni
Redmi Note 13 Pro 5G 24 luni
Redmi Note 13 Pro+ 5G 24 luni
Redmi Watch 4 24 luni
Redmi Watch 3 Active 24 luni
Redmi Buds 5 24 luni
Redmi Buds 5 Pro 24 luni
Xiaomi Watch S3 24 luni
Xiaomi Smart Band 8 Pro 24 luni
Redmi 13C 24 luni
Xiaomi Electric Scooter 4 (Garanție baterie internă 6 luni) 24 luni
Xiaomi Electric Scooter 4 Lite (Garanție baterie internă 6 luni) 24 luni
Xiaomi Electric Scooter 4 Pro (Garanție baterie internă 6 luni) 24 luni
Xiaomi Electric Scooter 4 Ultra (Garanție baterie internă 6 luni) 24 luni
Xiaomi Buds 4 Pro 24 luni
Xiaomi Vacuum Cleaner G9 Plus (Garanție baterie internă 6 luni) 24 luni
Xiaomi Vacuum Cleaner G10 Plus (Garanție baterie internă 6 luni) 24 luni
Xiaomi Truclean W10 Pro Wet Dry Vacuum (Garanție baterie internă 6 luni) 24 luni
Xiaomi Truclean W10 Ultra Wet Dry Vacuum (Garanție baterie internă 6 luni) 24 luni
Xiaomi Robot Vacuum E10 (Garanție baterie internă 6 luni) 24 luni
Xiaomi Robot Vacuum S10+ (Garanție baterie internă 6 luni) 24 luni
Xiaomi Robot Vacuum S10 (Garanție baterie internă 6 luni) 24 luni
Xiaomi Robot Vacuum X10+ (Garanție baterie internă 6 luni) 24 luni
Xiaomi Robot Vacuum X10 (Garanție baterie internă 6 luni) 24 luni
Xiaomi 13T Pro 24 luni
Xiaomi 13T 24 luni
Xiaomi 13 Pro 24 luni
Xiaomi 13 24 luni
Xiaomi Portable Electric Air Compressor 1S 24 luni
Xiaomi Portable Electric Air Compressor 2 24 luni
Xiaomi Watch 2 Pro 24 luni
Xiaomi Watch 2 Pro LTE 24 luni
Xiaomi Smart Home Hub 2 24 luni
Xiaomi Outdoor Camera AW300 24 luni
Xiaomi Smart Camera C200 24 luni
Xiaomi Smart Camera C300 24 luni
Xiaomi Smart Camera C400 24 luni
Xiaomi Outdoor Camera AW200 24 luni
Xiaomi Outdoor Camera CW400 24 luni
Mi Camera 2K (Magnetic Mount) 24 luni
Xiaomi Watch S1 Pro 24 luni

 
Garanția este de 24 de luni de la data primirii produsului achiziționat!

Alte produse Xiaomi sunt acoperite de o garanție simplificată a vânzătorului, nu sunt reparate și trebuie returnate vânzătorului. Toate informațiile necesare cu privire la acest subiect pot fi găsite aici.

Pentru orice detalii tehnice legate de produsele Xiaomi avem rugămintea să apelați numărul de telefon: 0800.885.835. Programul de lucru este de Luni până Vineri de la 10:00 la 19:00.

Garanție limitată a producătorului

Xiaomi garantează cumpărătorului inițial că, în condiții de utilizare normală, produsul nu va avea defecte de material și de fabricație pentru perioada menționată mai sus. Xiaomi nu garantează că funcționarea produsului va fi neîntreruptă sau fără erori. Xiaomi nu este responsabil pentru daunele cauzate de nerespectarea instrucțiunilor de utilizare a produsului.

Garanție

Dacă Magazinul primește o reclamație validă pentru o defecțiune a produsului în timpul perioadei de garanție, Xiaomi va repara produsul în mod gratuit, în măsura permisă de lege, va folosi piese de schimb noi sau recondiționate, înlocuind produsul defect cu hardware renovat sau nou. Accesoriile nu fac obiectul garanției.

În cazul în care produsul achiziționat are defecte de fabricație se poate face schimbul în termen de 14 zile de la data primirii coletului, cu un produs identic sau în cazul în care produsul inițial nu se mai regăsește pe stoc, se schimba cu unul similar după ce se convine acest lucru cu clientul.

Cum să obțineți service în garanție

Pentru a trimite in service un produs, vă rugăm să trimiteți produsul în ambalajul original cu toate accesoriile (dacă este posibil) și o programare service (link). Înainte de expediere, coletul trebuie să fie securizat într-un mod care să permită transportul în condiții de siguranță. Mai sus este o listă de dispozitive deservite de Centrul de servicii digitale.

 Pentru a trimite gratuit produsul defect aflat în perioada de garanție, avem rugămintea să contactați service-ul.

 Informații privind starea reparației pot fi obținute accesând www.esdrom.ro.

Decebal Service Center

Adresa: Bulevardul Decebal nr.14, București
Ore:
Luni - Vineri: 9:00 - 18:00
Contact rapid:
Telefon: +4021 326 60 63
E-mail: service@esd-rom.ro
Pagină: www.esdrom.ro
Programează-te online www.esdrom.ro/trimiteprodusul/xiaomi/

Pitesti Service Center

Adresa: B-Dul. I. C. Brătianu, Nr. 10 Bl. B2, Parter, Piteşti
Ore:
Luni - Vineri: 9:00 - 18:00
Contact rapid:
Telefon: +4021 326 60 63
E-mail: service@esd-rom.ro
Pagină: www.esdrom.ro
Programează-te online www.esdrom.ro/trimiteprodusul/xiaomi